2009-11-23

Gula brillor

Skrev innan om benet jag fick när jag fyllde år (låter galet...), som jag planerade att tatuera en elak fluga på till att börja med. Men i sista stund så ångrade jag mig och skissade fram ett poträtt på karln med sina stora gula solbrillor som han envisades med att gå runt med hela sommaren.
Sagt och gjort. Han var hos oss i lördags och fick sig sitt poträtt på vänster vad.
Det är alltså trejde gången jag tatuerar en annan person än mig själv. Första gången var för flera år sedan och resultatet var sådär, men som sagt, det var första gången.
Sen har jag gjort en liten stjärna på min vapendragare A.
Och nu då detta. Jag är nöjd som tusan.
Kommer så småningom lägga upp en bild på rosen jag gjorde på mitt egna ben för nån månad sen. Har inte fått tummen ur att fota den än bara.
Men här kommer mannen i de gula brillorna.

Inga kommentarer: