2010-01-05

Tog oskulden på en tjej i lördags. Härligt. Man känner lukten av rädsla redan innan de kliver innanför dörren ;) Blev en banderoll och hennes dotters namn på vaden. Dagen efter fick jag ett sms där det stod att hon redan planerade nästa tatuering. Hehe, fantatiskt!



Gjorde färdigt en orkidéranka, första sittningen kan ni se HÄR. Och när vi ändå var igång ville Kika har ett hjärta bakom fotknölen. När jag gjort linjerna klara konstaterade vi att den var fin utan ifyllning. Skulle hon någon gång ångra sig och vill fylla den så funkar ju det. Även den här tjejen tatuerade sig för första gången när vi började göra orkidén. Hon har helt klart blivit biten av bläcket, sånt är härligt tycker jag!










3 kommentarer:

J sa...

Hehe, ett bloggsvar....jaaaaa jag är en sann egoist o vill ha mina egna namn upp o ner längs undersidan av underarmen. haha.. hängde du me? :D

Johanna sa...

Ja ja, visst hängde jag med. Det går ju att ordna dessutom ;)

J sa...

Det får helt klart diskuteras vidare över den där koppen kaffe som jag ser fram emot på torsdag :D hehe...